søndag den 16. september 2012

Og vinderne er...

Aller først vil jeg sige 1000 tak for den fantastiske opbakning til min give away fra jer skønne læsere! Det har været rigtig skønt at kigge forbi jeres mange blogs - nogle af dem kendte jeg i forvejen, fordi jeg selv følger dem - og andre har været helt nye for mig.

Det er bestemt heller ikke sidste gang, at jeg laver en give away med drengeting, for på jeres ønsker kunne jeg se, at der er mange andre drengemødre, som higer efter give aways med ting til dem med tap og ikke kun til alle de små prinsesser ;-)

Og nu til lodtrækningen...random.org har nu hjulpet mig med at trække tre skønne damer frem af hatten:

1. Vinderen af tørklædet blev...Barbara, Barbaras syslerier, med lod nr. 1

2. Vinderen af tapetbambier og svampeuro blev...Tine-pigen (uden blog) med lod nr. 110

3. Vinderen af puden blev...LineKahr Kreation, med lod nr. 65

Er I søde at sende mig en mail på kreauglen@gmail.com med jeres fulde navn og adresse, så jeg kan få sendt jeres præmier afsted?


4 kommentarer:

  1. Wauuuu, det er da helt fantastisk! Og jeg kunne sagtens bruge det lige nu, da halsen ikke er helt god :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skynder mig at sende det til dig en af de nærmeste dage, så halsen kan få det bedre ;-)

      Slet
  2. Hurraaaa hvor er jeg glad :-) Jeg vinder aldrig noget og så er det alligevel lykkes :-) Den bliver Mads bare vildt begejstret for!

    SvarSlet
    Svar
    1. Må indrømme, at jeg også blev så glad, da jeg ledte listen igennem for at finde nummeret fra random.org for så at se, at det var dig; din kommentar var nemlig bare så sød, og det glæder mig virkelig, at puden skal bo hos Mads, når han sådan elsker brum brummer :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...