tirsdag den 17. december 2013

Krible krable på Filips mave...

Mit i juletravlheden, hvor jeg også har tilbragt min søndag på arbejde (julearrangement på Brorfelde), har jeg alligevel nået at få lidt tid med symaskinen, og denne gang er det blevet til en sweatshirt til min mindstemand, Filip 

Det lækre grå isoli kunne jeg ikke stå for, da jeg faldt over det på stofdepotet.dk, for når mor nu er naturvejleder, så må man da have en bluse med biller på - og jeg behøver nok ikke at sige, at Filip synes, at hans nye bluse er fin, for det siger ansigtsudtrykkene jo alt om på billederne :-)

Mønsteret til sweatshirten er fra Alt om Håndarbejde Symagasin nr. 12/2013 (model nr. 118 i str. 2 år), og jeg har ikke lavet nogen ændringer i mønsteret, som jeg synes sidder fint på Filip.

Mht. til størrelsen angives der i størrelsesguiden, at str. 2 år svarer til 90, men jeg synes, at sweatshirten virker større end 86/92, som han normalt bruger, så han gror ikke ud af den lige foreløbig ;-)



2 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!! Og mosters dreng er da bare for lækker på de fotos <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, han er bare en fræk, lille lækkermås ♥

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...