onsdag den 19. februar 2014

Vinterferie = kreatid

I sidste uge holdt hele min lille familie vinterferie - og det var SKØNT med nogle tiltrængte fridage 

Egentlig var det planen, at vi skulle have været i mine forældres sommerhus en del af ugen, men det blev aflyst, da alle tre unger hostede virkelig meget, og så var der jo ingen grund til at risikere, at de blev mere syge ved at tage op i et fugtigt sommerhus, som har stået uopvarmet hele vinteren.

Tiden er derfor primært blevet brugt på hjemlig hygge, en tur på børnebiblioteket, bytur til Roskilde incl. obligatorisk frokost på Burger King, som ungerne er vilde med, biograftur med de to store og min søster, hvor vi så Frost - og så har jeg fået syet :-)

Det er blevet til en kjole til Helena, en bluse til Filips fastelavnskostume (han skal være Manden med den gule hat fra Peter Pedal) og en hættebluse til David - og alle tre ting er syet i lækker stof fra Stofdepotet.dk:


Hvis du vil se, hvordan tøjet ser ud på, så har jeg vist det frem på Instagram, hvor du kan finde mig under Kreauglen :-)

Og skulle du sidde og undre dig, så bliver jeg ikke sponseret af Stofdepotet, men synes bare, at Rikke har lækre stoffer til gode priser... 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...